دیدار با خانواده ورزشکار شهید علی معمار

۰۶ آبان ۱۳۹۳ | ۱۳:۱۸ کد : ۶۱۲۰ ورزشی
تعداد بازدید:۴۹۸
تربیت بدنی دانشگاه کاشان به مناسبت هفته تربیت بدنی دیدار با خانواده فاتح فتح المبین سردار شهید علی معمار و از بهترین ورزشکاران شهرستان کاشان در رشته ورزشی والیبال را برگزار نمود.

تربیت بدنی دانشگاه کاشان به مناسبت هفته تربیت بدنی دیدار با خانواده فاتح فتح المبین سردار شهید علی معمار و از بهترین ورزشکاران شهرستان کاشان در رشته ورزشی والیبال را برگزار نمود. این دیدار با حضور کارشناسان تربیت بدنی دانشگاه و دانشجویان رشته تربیت بدنی پردیس خواهران در سرای محله سردار شهید علی معمار برگزار گردید. در این دیدار جناب آقای معمار به تبیین شخصیت این شهید والا مقام پرداخت. ایشان در بیان خاطراتشان به روحیه معنوی بالای این سردار شهید اشاره کردند و اظهار داشتند که تفکرات این بزرگوار فقط مبنای نظامی نداشت. ایشان در کردستان معتقد بودند که از لحاظ فرهنگی و عمرانی و ورزشی نیز می توان بر دشمن بعثی پیروز گردید و در عمل نیز در کردستان به اجرای برنامه های عمرانی و فرهنگی پرداخت. برادر شهید همچنین عنوان کردند که ایشان از لحاظ معنوی مورد قبول همه جانبه همرزمان خود بودند بطوری که اگر نماز خود را می خواندند و ایشان وارد مقر می شدند دوباره نماز خود را اعاده و به جماعت می خواندند.
ایشان در رشته ورزشی والیبال از بازیکنان مطرح شهرستان کاشان بودند و در لشگر و در سطح شهرستان به دنبال حضور جوانان در عرصه ورزش و تشکیل تیم های ورزشی بودند. سرانجام این شهید بزرگوار در عملیات غرور آفرین فتح المبین در 7 فرمردین 61 به درجه رفیع شهادت نائل گشت.








( ۱ )

نظر شما :