فراخوان پذیرش بدون آزمون استعدادهای درخشان در مقطع کارشناسی ارشد سال تحصیلی 95- 94 دانشگاه کاشان

۲۹ فروردین ۱۳۹۴ | ۱۳:۵۵ کد : ۶۱۳۸ اخبار آموزشی
تعداد بازدید:۸۰۹
فراخوان پذیرش بدون آزمون استعدادهای درخشان در مقطع کارشناسی ارشد سال تحصیلی 95- 94 دانشگاه کاشان

 


فراخوان پذیرش بدون آزمون استعدادهای درخشان

در مقطع کارشناسی ارشد سال تحصیلی 95- 94 دانشگاه کاشان

 

      دانشگاه کاشان با استناد به آئین­نامه "پذیرش بدون آزمون استعدادهای درخشان در دوره تحصیلی کارشناسی ارشد" به شماره 77948/21 مورخ 5/5/93  وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از میان حائزین یکی از شرایط زیر برای نیمسال اول سال تحصیلی 95-94 دانشجوی کارشناسی ارشد می­پذیرد.

 

شرایط پذیرش:

الف) دانشجویان و دانش آموختگان دوره های روزانه و شبانه کارشناسی پیوسته که پس از شش نیمسال تحصیلی با گذراندن حداقل 100 واحد درسی به لحاظ میانگین کل جزو ده درصد برتر دانشجویان هم­رشته و هم­ورودی خود باشند و در سال تحصیلی 94-93 (نیمسال اول یا دوم تا تاریخ 31/6/94) و حداکثر طی مدت هشت نیمسال دانش­آموخته شوند.

ب) برگزیدگان رتبه­های اول تا پانزدهم مرحله نهایی المپیادهای علمی-دانشجویی با ارائه معرفی نامه از دبیرخانه المپیاد.

 

مدارک موردنیاز جهت ثبت نام:

1- فرم­های تکمیل­شده شماره 1 و 2 (متقاضیان استفاده از شرایط ب بالا بایستی به جای فرم شماره 2، اصل معرفی­نامه مذکور و یا کپی برابر اصل شده آن را ارسال نمایند)

2- تصویر صفحه اول شناسنامه و کارت ملی

3- کارنامه (ریزنمرات ثبت شده تا کنون)

4- مدرک زبان، سوابق علمی و پژوهشی، ایده­ها و فعالیت­های اقتصادی درصورت وجود

5- اصل فیش واریزی به مبلغ 250000 ریال برای متقاضیان از دانشگاه کاشان و یا 500000 ریال برای متقاضیان سایر دانشگاه­ها به  حساب «درآمدهای معاونت آموزشی دانشگاه کاشان» در بانک تجارت- شعبه دانشگاه کاشان به شماره 1609065725 با شماره شناسه پرداخت 000160906572552

 

 توضیحات مهم:

1- پذیرش بدون آزمون دانشجویان استعداد درخشان کارشناسی در مقطع کارشناسی ارشد، مطابق ضوابط وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و مقررات دانشگاه پس از ارزیابی و امتیازدهی به فعالیتها و سوابق متقاضیان انجام می­پذیرد. بدیهی است ارسال مدارک، هیچ گونه حقی برای داوطلب ایجاد نخواهد کرد.

2- اسامی پذیرفته شدگان همراه با مدارک و مستندات مربوطه برای تأیید و اعلام پذیرفته­شدگان نهایی به سازمان سنجش آموزش کشور ارسال خواهد شد.

3- در صورتی که پذیرفته­شدگان نهایی پس از ثبت نام از تحصیل منصرف شوند ملزم به پرداخت هزینه آموزش رایگان خواهند بود.

4- متقاضیان باید مدارک موردنیاز را حداکثر تا پایان وقت اداری روز پنجشنبه مورخ 10/2/94 با پست پیشتاز به نشانی کاشان، بلوار قطب راوندی، دانشگاه کاشان، مدیریت تحصیلات تکمیلی و استعدادهای درخشان- کدپستی 51167-87317 ارسال نمایند. درج عبارت «مربوط به پذیرش بدون آزمون کارشناسی ارشد» و نیز نام رشته های مورد تقاضا به همراه ردیف مربوطه آن­ها (طبق جدول رشته­های مورد پذیرش و به ترتیب اولویت) بر روی پاکت الزامی است.

5- مدارک ارسالی داوطلبان به هیچ وجه مسترد نمی­گردد.

6- زمان تقریبی اعلام نتایج پذیرش، نیمه دوم خرداد ماه و فقط از طریق سایت دانشگاه خواهد بود.

7- داوطلبان می­توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به قسمت استعدادهای درخشان معاونت آموزشی در سایت دانشگاه کاشان به آدرس www.kashanu.ac.ir مراجعه و یا با شماره تلفن 55912287-031 تماس حاصل نمایند.

 

 

جدول رشته­های مورد پذیرش

ردیف

عنوان رشته

توضیحات

1

زبان و ادبیات فارسی

 

2

زبان و ادبیات فارسی

محل تحصیل: واحد خواهران-انتهای خیابان طالقانی

3


نظر شما :